close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כמה עולה קודן לדלת כולל התקנה?

מערכת שורשיח טבת, תשפב22/12/2021

למגורים בעיר ישנם גם חסרונות – הפקקים, תחושת הלחץ והסטרס, וכן הבית שלנו חשוף מאוד לפריצות וגניבות

תגיות:
ישראלים רבים בוחרים באורח חיים אורבני, מכיוון ולמגורים בעיר יש יתרונות רבים – ישנה זמינות רבה של מוצרים ושירותים, יש נגישות גבוהה לצריכה של תרבות, אפשרויות התעסוקה הן רבות ומגוונות, ועוד המון סיבות רבות וטובות. אך למגורים בעיר ישנם גם חסרונות – הפקקים, תחושת הלחץ והסטרס, וכן הבית שלנו חשוף מאוד לפריצות וגניבות. בכל בניין חדש הנבנה בעיר ב-15 השנים האחרונות, קודן לדלת הכניסה הוא מאסט. אתם גרים בבניין שאין בו קודן לדלת? תוהים כמה גולה קודן לדלת כולל התקנה? המאמר הזה הוא בשבילכם.

קודן לדלת כולל התקנה – סוגים
עלות הקודן לדלת כולל התקנה משתנה בהתאם למס' גורמים, וביניהם – סוג הקודן והרכב התשתיות של הבניין.
תוכלו לבחור בין קודן לדלת עם אינטרקום וקודן לדלת ללא אינטרקום. היתרון בקודן לדלת עם אינטרקום הוא שהוא לא מצריך מכם לתת את קוד הכניסה לבניין לכל אורח שלכם, ותוכלו לפתוח לו את דלת הכניסה מן הבית שלכם. קודן ללא אינטרקום מאפשר רק למי שיודע את הקוד להיכנס, ולכן אם יגיעו אורחים אליכם, תצטרכו או למסור להם את קוד הכניסה או לרדת לפתוח להם את הדלת בעצמכם. קודן לדלת עם אינטרקום הוא כמובן יקר יותר מקודן לדלת ללא אינטרקום, וקודן לדלת כולל התקנה יהיה מעט יקר יותר, מכיוון שזה תלוי בתשתיות הבניין. אם לבניין אין את התשתיות המתאימות לקודן עם אינטרקום, המתקין יצטרך להכין את התשתיות בעצמו, וכך העלות תהיה יקרה יותר.

ישנם בשוק קודנים פשוטים העשויים פלסטיק, והם אכן זולים בהרבה מקודנים עשויים מתכת למשל, אך לא בכדי נאמר בעבר שמה שעולה בזול עולה ביוקר בסופו, וקודנים פשוטים אלו חשופים הרבה יותר למעשי ונדליזם והם מצריכים תחזוק רב ולא נשמרים לאורך הרבה זמן. אנשי מקצוע רבים מעדיפים להתקין קודני מתכת המכונים "אנטי ונדל", וזאת מכיוון שהם עמידים למעשי ונדל והן לנזקי מזג האוויר. קודן לדלת כולל התקנה מסוג זה יהיה לרוב יקר יותר מאשר קודנים פשוטים יותר, אך זוהי השקעה כלכלית נבונה יותר מכיוון שלאורך זמן היא חוסכת עלויות תחזוק ומבטיחה את הגנת הדיירים בבית מפני פריצות הרבה יותר.

 

קודן לדלת כולל התקנה – כמה זה עולה?
לאחר שדנו בסוגי הקודנים ופירטנו את האפשרויות וההבדלים, נותר לדבר רק על דבר אחד – המחיר.
במקרה וישנה בבניין תשתית קיימת העלות נעה בין 500 ל-600 ₪ לא כולל מע"מ, והמחיר לרוב כולל את עלות הקודן, עלות העבודה, וברוב המקרים גם אחריות לשנה.

קודן לדלת כולל התקנה לבניין בו אין את התשתית המתאימה יעלה בין 800 ₪ ל-1000 ₪ לא כולל מע"מ, והמחיר כולל את עלות הקודן, עלות המנעול החשמלי, עלות ספק הכוח, עלות העבודה ולרוב גם אחריות לשנה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה